visnelicheescake 1202 Hayır canım yapmayacağım zaten yarın bir iki günlüğüne kampa gidiyoruz Çarşamba günü yaparım ovulasyon takibi yapmadım bundan iki ay önce yani Mayıs Nisan da yaptım bir ümit oluyor ve kötü hissediyorum
visnelicheescake 1202 ay bende bazen oluyorum ishal yada o gün çok büyük tuvalete cikiyorum yediğinden mi diyorum birşey mi var diyorum belirsizlik yoruyor
1202 visnelicheescake en iyisini yapiyosun canim benim yarin 10 gunum bi yapiyim bakalim pek umudum yok ama kafamin sakinlewmesi icin yapicam hayirlisi artik 🤲
1202 visnelicheescake canim profilime bakarsan yukledim ya ama cok koyu🤔catlamanin 10 gunu bu kadar koyu cikmasi normalmi onu anlayamadim
visnelicheescake 1202 kuzum bu ya adetten sonra direk tuttu yada ovulasyon günü iyi değerlendirilmiş önceki aydan hamile kalma durumu yoksa adetten sonra direk tutmus
1202 visnelicheescake 🤔testten falan ola bilirmi ki 🤦♀️4u doktor randevum vardi catlamanin oldugunu soyledi 3gunde ust uste iliwki yani gebelik olsa anlawilmazmiydiki 🤦♀️orda hem ben bu ay gec yumurtladim 18de yumurtlama oldu 19da catladi
1202 visnelicheescake tam sevinemiyorum da 🤦♀️waka gibi biraz bekliyip bi test daha yapicam sonrada kan en iyisi canim
1202 CEKAS 😅sagol canim catlamanin 10 gunu bu gun bu kadar koyu cikti ikiz falanmi anlamadim gitti🤣🤦♀️
CEKAS 1202 ay evettt ilk 5dkda çıktı bir de bakışıp duruyoruz testle 😅 kan verecek misin? Kan vermek için erken mi?
1202 CEKAS canim 4gebeligim oldu wu ana kadar hepsinin kalbi durdu cok istiyodum bebek 😔inwAllah Allahim nasip etmiwtir cok sevinirim ikiz olursa