penbe_karisi 6+2 günlüğüm normalde ben adet olduğum tarihe göre ayı hesapliyorum şu şekil son adet 30 Mayıs 30 Haziran 1 ay temmuz 30 2 ay Ağustos 30 3 ay Siz nasıl hesapliyorsunuzzzz kafam karıştı yaa😑😑
Busranur_mnts penbe_karisi 14 mayıs son adet ysrın 14 temmuz tam 2 aylık olacak hafta ve Ay hesabı tutmuyor 8 haftaya iki ay derlerken ben yarın 8+5 oluyorum hafta ve ay hesabı farklı yapılmalı bence sen de ortalama 1.5 aylıksın
haylaz95 penbe_karisi ben yarın 26 haftalık olacağım ve kendimi 6 aylık diyorum yani 1aylığın içindeki sonuncu haftada aylık diyorum yeni ayın ortalarına gelincede buçuğu ekliyorum 😅
ug_fa-3diplomalianne Busranur_mnts yoo tutuyo ben şu an 16+3 üm 1 hafta sonra tam 120 günlük olacak 4 ayı dolduracak hayırlısıyla, çünkü haftayla değil günle ayı hesaplıyosun ama hafta hesabı aydan daha kolay tabi o yüzden ay sorunca ben hafta söylüyorum uğraşamam diyorum 😅
Nursemom90 Gebelikte ay değil hafta hesabı yapılıyor öyle daha kolay çünkü her ayda 4 hafta yok bazıları 5 hafta oluyor
Busranur_mnts ug_fa-3diplomalianne şöyle 16yı 4 e bölünce 4 ay yapıyor ama 1 hafta sonra 4 aylık olacakmışsın ondan bahsediyorum tam 16+0 4 ay yaomıyor yanı benim de 8+0 2 Ay yapmadı 8+5de iki aylık olucam
ug_fa-3diplomalianne Busranur_mnts hayır canım 16 hafta 4 ay olmuyor dediğim gibi günle hesaplaman lazım 120 günlükken tm 4 ayı doldurursun yani 17 haftalıkken yukarıda da zaten aynı şekilde yazılmış
Busranur_mnts ug_fa-3diplomalianne ikimiz de aynı şeyi söylüyoruz canım 😁benim de dediğim hafta hesabına göre ay hesaplanmıyor
ug_fa-3diplomalianne Busranur_mnts ha yok ben şeyi diyorum yukarıdaki hesap doğru yani ayların karşısındaki hafta hesabı doğru yani onu dedim 😀
Busranur_mnts ug_fa-3diplomalianne he orayı tam incelemedim ben genelde doldurduğum ayı söylerim yaşta falan da aynı yanı 9. haftada 10. haftada 3 aylığım demem o garip geliyo bana :D
ug_fa-3diplomalianne Busranur_mnts 🤣 aman olsun kız içinden nazıl geliyorsa kolayına nasıl geliyorsa öyle yap boşver zaten 🥰