Arkadaşlar merhaba 19 haftalık hamileyim dahiliyenin erken farketmesi sonucu benimde gebelik şekerim çıktı diyet verdi diyete uyuyorum gündüzleri güzel çıkıyo fakat sabah açlık şekerim 100 çıkıyor sürekli neden böyle çıkıyo akşam ara öğünde ne yemeliyim yardımcı olun lütfen