Merhaba anneler 37 haftalık hamileyim ikinci gebelik ve sezaryenliyim 5 gün sonra olacak doğum vajinal dogum yapan tecrübeli annelere sorum dün geceden beri huzursuzum hiç uyuyamadım sancı diye adlandıracağım bişey yok ama bacaklarım çok güçsüz uyuşuk hafif karnımın alt tarafında ağrı hissediyorum ve bebeğin hareketleride sanki ilk sezaryen yerinde gibi özel klinikte bi doktora takipliyim şimdi doğumun olacağı hastaneye gitsem bir şey yoksa acilden boşa giriş yapmak istemiyorum devlete gitsem başladıysa orda olmasını istemiyorum bi yardım lütfen 🥺