bsrrrrr Kızlar 28. Haftadayım genelde sabah uyandığımda ellerimde uyuşma oluyor. Bi kaç gündür de sol ayak parmaklarımda uyuşma ve karıncalanma var. Aynı şeyleri yaşayan var mı ???
Nurtanesininannesi bsrrrrr benim de iki üç haftadır sol elimin yüzük parmağında sıkınti var. Sabahları açamıyorum gün icinde de kırt kırt sesler geliyor
Ozgemlym bsrrrrr muhtemelen karpal tünel sendromu kızımda yaşamıştım bende maalesef hiç bir çözümü yok ödem tutmamaya dikkat edin gebelik sonrası bir kaç ay içerisinde geçiyor. Şuan 15+5 iz henüz yok ama bende ilk gebelikte olduğu için olabilir diye hazırlıklıyım 😒
Elifmehmetemin bsrrrrr valla bende de sol bacağımda var karıncalanma uyuşma korkmalı miyim bilmiyorum diğer 2 gebeliklerimde böyle olmadı hiç
bsrrrrr Ozgemlym elimdeki uyuşmaları bende karpal tünel sendromu olarak düşündüm. Gebelikte oluyormuş da ayak karıncalanmasını duymamıştım daha önce ödemden mi diyeceğim ama gözle görünür ödemim de yok şu an için.
Ozgemlym bsrrrrr ödeme dikkat edin olmasa da olunca daha zor oluyor maalesef ama dr bir danışın yine de