Arkadaşlar ben 38 haftalık hamileyim 6 haftadır annemgilde kalıyorum daha doğrusu 1 haftadır da hastanede yatıyorum. Gebelik şekeri diye annem bakiyor evdede bakiyordu.
Neyse işte geçenlerde eşim demişti annem de sonra gelir 2,3 ay kalır falan dedi.Bende şaşırdım. o gün eşimin annesi de telefonda annen baksın 2,3 ay sonra bakcam bende dedi. O an ne dicegimi bilemedim seslenmedim. Sonra da bende normalde çalışan biriyim doğum izni almıştım. Dedim iste torununa vs diye kaynanin küçükte çocuğu var 2.5 yaşında eşim de dediki işte küçük çocuklar var babam çalışıyor vs emeklide değil dedi falan bakamazmis yani
Benim annem babam da gerekli görüldüğünde bakarız dedi.Simdi bu kaynana hem böyle deyip hem de çocuğumun 40 ini annem çıkarmış olcak bana o bakmış olcak neden her şey bittikten sonra 2,3 ay kalıyor ki birde bakmam da demiş. Görmek istiyorsa 1 hafta kalır gider sizce yanlış mıyım?Ailemde beni evime getircek biraz kalcak gitcek.Bende dedim eşime 2,3 ay ne ya bide zaten izindeyim 1 ay hadi neyse dedim ama 1 aya bile gerekyok.Ben varken 2,3 ay kalıp ben işe başlayınca niye bakmaz oluyor 2,3 ay bence beni keriz görüyorlar galiba nasıl tepki verebilirim sizce