Mmmmmb Kızlar 29 haftalık hamileyim Serklajlıyım grip oldum ve çok öksürüyorum acile gittim bişe yapamayız dediler bebek 2 gündür resmen rahimde oynuyor sanki korkuyorum dikişime bişe olacak diye ne geçirir evde bu öksürüğü acaba
myangelson Mmmmmb bana öksürük şurubu verildi çok kötüydüm. Ayriyetten zencefil önermişti doktorum. Ben ılık suya az karabiber bal az tarçın limon sıkıp iciyordum doktora da danıştım ne olur ne olmaz diye iç iç iyi olur hatta içine zencefil de atarsan çok daha iyi olur demişti
Roisins Selamlar. Bol bol sıvı, karabiber zerdeçal zencefil bal karışımı. Ben serklajlıyken covid geçirdim öksürdüm de. Korkmayın. Yani çok çok kolay bişi değil o dikişlere bişi olması. Bol dinlenin bol sıvı alın. C vitamini alın
myangelson Mmmmmb inşallah düzelir bir an önce benim ağrım oluyordu çok öksürünce mümkün olduğunca öksürme öğürme diyordu doktorlar ama elde değil 🥲