Hanımlar bu ay adetim gecikti doktora gittim hamile değilim biliyorum adet gecikmesi bu ay yaşayanlar varmı normalmi 33 gün oldu döngümü bilmiyorum altı ay çok uzun süren kanamalarım oldu cünkü iliskidede bazen kan gelirdi oda yok sizde durumlar nasıl