Merhaba. 16 haftalık hamileyim oğlum olucak inşallah. 2. hamileliğim. Neredeyse 13. haftadan hareket hissediyordum ancak herkes mümkün değil diyordu. Şimdi kenardan bakınca karnımın inip çıktığı gözüküyor. Kızımda 8. ayda bile çok nadir böyle hareket vardı. Şimdi de kızım sakin bir bebek. 16. haftada hiç böyle bir şey duymamıştım. Sebebi nedir acaba