kcygt arkadaslar 39.haftaya girdm. karnımda sertleşme oluyo. sırtım ve belim agrıyo. ara ara da kasıklarıma adet agrısı gbi agrı giriyo. bebek hareketleri var. sizce dogum belirtileri olabilir mi bunlar? sabahtan beri boyle. düzensiz ama sık oldugu için emin olamıyorm.