Nurhalitefe seni anladım canım ama dediğim gibi ilerde değişiyor ve adetini düzenlemesi gerekiyordu aslında doktorun madem yumurtlama gününü de biliyosun, benim mesela ilk zamanlar 3 gün geriden geliyordu şuan 29. Haftadayım 2 hafta önden gidiyor, gebelik tamamen sürprizlerle dolu, sezeryanı da bebeğin gelişimine göre karar veriyorlar.. belki detaylı da adet tarihini düzeltebilirler seninde