Kızlar benim 2 kaybım var bi tane sağlıklı oğlum var şimdi tekrar hamileyim gen testim temiz çıktı pıhtılaşma da 3 gende hetero diğerleri normal şu an iki doktora danıştım birisi sadece aspirini yeterli görüyor diğeri aspirin artı iğne olarak devam et dedi hatta iğneyi aldım bugün kullanmaya başladım ama diğer doktorum neden başladın senin durumunda birine gerek yoktu tarzında konuştu ne yapacağımı şaşırdım bi dünya da para verdik iğnelere parasını da geçtim faydası olmaz zararı olur dedi böyle bişey olabilir mi