Pptyaa
Şuan 33+4 ile sizin durumdayım , süreç nasıl ilerledi siz ne durumdasınız?
Ciğer geliştirici oldum , nidilat adalat vermedi hastanede de evede vermedi.
Nst de sancı 100 ü geçiyor , zaten ilk doğumda doğum anında 140 görmüştüm en son.
Bakalım Naısl ilerler başını da yukarı dönmüş , başı baskı uygulasaydı açılman olurdu iyiki dönmüş suan onu takma dedı dr. Açılmam yok .. 5 dk da bir e düşerse gel dedi sancılara