mmujdem Merhaba kızlar. 5+1 haftadayız. Her şey yolunda fakat bazen bel ve alt karın ağrım oluyor. Şiddetli olup uykumdan uyanınca korkuyorum. Normal mi sizce sizin de oluyor muydu???
mmujdem Bebissever doktorumla paylaştım normal olduğunu söyledi. Daha önce düşük yaşadığım için çok korkuyorum. İnşallah hepimizin gebeliği sağlıkla ilerler.🙏
18099 Bebissever Kızlar merhaba ben 5+4 hamileyim alt karnımda sağ tarafta ve genel sancılar oluyor normal mi böyle ağrı
18099 mmujdem merhaba bende daha önce düşük yaşadım daha doğrusu kalbi durdu şuan 5+4 hamileyim alt karnımda sancılarım var korkuyorum umarım sağlıklıdır
mmujdem Umarım sağlıklı ilerler gebeliğin ben de bir düşük geçirdim. Şu an sağlıklı bebeğim çok şükür 18 haftalık oldu bile olumlu düşün ☺️