Zeyneb35 Oğlumun olduğu yer hep soğuk yani karnımın bi tarafı hep ya sıcak yada buz gibi oluyor hep olduğu taraf buz gibi 23.haftadayiz bir kaç haftadır öyle. Sizde de öyle mi içim gidiyor ya kurban olurum
Busraburakkk Zeyneb35 benim karnım sürekli buz gibi içim üşümüyor ama vücudum soğuk olur 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Ozlmdoruk Zeyneb35 karnın artık dışa dogru büyüdügü icin oluyor canim korkulacak bisey degil bu benimde oluyor😉