Merhaba, ben de o zamanlarda böyle bi ağrı yaşadım. kardeşim fizyoterapist siyatik olabileceği söyledi onun yönlendirmelerine uyarak zor da olsa yürüyüş yapıp esneme ve gerdirme yaptım çok şükür geçti. Esnetmeye rağmen geçmiyorsa doktora gidecektim ama zaten baya ağrılı oluyor çekilecek gibi değil