_Birmelekannesii_ Kızlar doktora dün gittim kese gözükmedi progesteron testi istedi nedir hic anlamadim ilk gebeligimde böyle bişey yoktu
ulku23 _Birmelekannesii_ benim hcg 517 iken progesteron 25 çıktı beta yuksekdikce oda yükseliyor sanırım
asil15 _Birmelekannesii_ sanırım progesteronun yükselmesi gebeliğin ilerleyebilecegini gösteriyormuş banada doktor beta dan çok bakalım progesteron yüksekmi ona bakalım demisti
Gzde_defne _Birmelekannesii_ kese bakıldığında betanız kaçtı vajinal mi bakıldı 2 günde bir beta sağlıklı arttımı ?
ulku23 yaseminerten beklenen adet tarihinde son adet 8 hazirandi 2 yada 3 Haziran olur dedim 3 Haziran’da kan verdim 517 cikti
ulku23 yaseminerten erken yumurtlama yada erken döllenme oldu sanırım çünkü 14 Haziran’da ilişki oldu bidaha olmadi
_Birmelekannesii_ Gzde_defne 1520 kese gözükmedi bugün tekrar beta hcg verecegim ultrason ile bakıldı karindan
Gzde_defne _Birmelekannesii_ karından daha gözükmez ki.şöyle anlatayım ben hamile oldugumu bilmeden vajinal muayene oldum doktor endometriyum ince dedi progesteronum yüksek olsaydı kalın olması lazımdı sonra beta 216 çıktı hamileydim şuanda çok şükür 7.haftadayım. İnşallah sizinde beta sağlıklı arttıysa bikaç güne keseyi görürsünüz
_Birmelekannesii_ İnşallah canm bugün tekrar kan verdim doktor 3040 hesapladı eğer öyle çıkarsa beta artışın normal dedi
Busranur_mnts _Birmelekannesii_ canım benim beta 1990ken vajinalde görülmedi 5+2ydi 6+2de gittim karından rahat gördük sen bekle en az 4 5 gün daha beta 3 bini bulmasa 2800 faşan olsa da artış yeterli oluyor sıkma canını
_Birmelekannesii_ Busranur_mnts uzun bi süre bekleyince korktum salı günü tekrar çağirdi bugun icin kan vermemi soyledi beta 3040 ise iyidir dedi benm beta 3463 çıkmış beta güzel ilerliyor ama progesteron düşük mü ne anlamadim
Busranur_mnts _Birmelekannesii_ oo maşallah baya iyi çıkmış benim hiç progestrona bakılmadı o yüzden bilmiyorum ne sevideyeydi sağlıkla büyüsün
Ceku256 _Birmelekannesii_ benimde 12 miydi 13 müydü ne öyle bir şey çıkmıştı doktor bana progestan başladı 12. Haftaya kadar kullandım sonra bıraktırdı. Şimdi 29 uz bir sorun yok çok şükür endişe etmeyin gerekirse progestan verir.