Kızlar dün gece akşam 19dan beri karnım sürekli sertti. Arada hafif gevşeyip sonra tekrar aynı oluyordu. Küçük de sancı var ama yok denecek kadar az. Bebeğimin hareketleri de çok azalmıştı. Sadece küçük kıpırtılar hissettim saatte belki ½ kez. 1 gibi hastaneye gittim karnımın sertleşmesi bana nefes aldırmamaya başladı çünkü. Nstde sancılarım yüksek ama düzensiz çıktı. Ve ben hiçbir şey hissetmiyorum. Doktor düzene girince gel dedi. Karnım hala sert sancım yok. Bu durumu yaşayan var mı 😩