Gamzebzk06 Kızlar dün de attım ama kimse bişey yazmadı 2 cm açıklığım var ciğer geliştirici vurdular taburcu oldum ama 2 cm açıklıkla sonuna kadar durabilir mi bebiş yoksa ne kadar zaman içinde doğum olur :(
Muwahhide Gamzebzk06 4 cm açıklıkla daha fazla duran hamileler tanıdım hastanede yatarken. Siz wc harici kalkmayın dinlenin gittiği yere kadar gider , korkmayın 35 çok çok erken bi hafta değil. Bebeğinizin kilosu iyiyse küveze bile girmeyebiliyor.
Varol Gamzebzk06 korkmayın 25. Haftada doğum yapanlar bile var hicbisey olmaz ben 35 haftaligim bugün sancı olsa sevine sevine gitcem valla çok ağrım oluyo
Hilal34 Gamzebzk06 sen yat dinlen canım ayağa kalkma. Güzelce beslenmene bak . Kilosu iyi olsun . Rabbim yardımcın olsun 🙏🏻
Zeliha66 Gamzebzk06 haftan cok güzel canim ne erken dogumu ciger gelistiricide vurulmussun ne güzel bak bende 33+6da dogum yaptim 2gün küvezde kaldi minigim 3.gün eve getirdik cok sükür moralini bozma istirahat et elinden geldigince bol bol su iç
Gamzebzk06 Muwahhide teşekkür ederim ciğer geliştirici zaten vurdular doğsa da önemli değil artık Bi sıkıntı çıkmaz dediler ama insan korkuyor
Gamzebzk06 Varol belirttim hiç yoktu sadece lekelenme vardı sancı çıktı ve açıklık şimdi evdeyim fakat ara ara giriyor sancı kasiklardan:(
Gamzebzk06 Zeliha66 Allah analı babalı büyütsün inşallah canım şimdi ağrılarım var anlayamadım psikolojik mi yoksa gerçek mi uzandım ılık duşa girdim ama gitsem mi gitmesem mi düşünüyorum :(
Zeliha66 Gamzebzk06Aminn cünlemizkini insallah eger dinlenince gecmiyosa git canim hastaneye. Duşta almıssın