betsenturk benim bebeğim de asla dönmedi, doktorun doğru söylemiş canım o saatten sonra dönemiyorlar pek yerleri iyice daraldığı için. Emin ol sezeryan korkutulduğu kadar kötü bir doğum şekli değil. Bebek bizim yapacağımız bişeyle dönmüyor, ikiniz için de en sağlıklısı nasılsa öyle doğum nasip olsun inşallah. Durumu kabullenip pozitif düşünürsen çok daha kolay atlatırsın süreci, 40 günlük anneden tecrübeyle sabit bir öneri ♥️