Esrashn18 Rabbim yardımcınız olsun acılarınızı dindirsin inşallah, bir yakınım gebeliğin 5. Ayında doğum yaptı haliyle bebeği öldü, 6 ay sonra tekrar gebe kaldı.
Ayrıca genetik test için de özel hastanede yaparlar illa oraya gidin yaptırın bir acıya daha can mı dayanır elin acısı ele kolay geliyor herhalde.
Benim ilk gebeliğim boş gebelik olunca ben genetik test yaptırdım pıhtılaşma sorunum çıktı şimdi iğne kullanıyorum, normalde 3 düşüğün ardına yapıyorlar testi ben parası ile özel de yaptırdım.
Dayanamadım okudum postunu Rabbim tekrardan en güzel şekilde nasip etsin inşallah size dua edeceğim