Minikmercimekk Selam kızlar. 11 haftalık hamileyim. Mide bulantilarim ve kusmam devam ediyor. Sıkıntı şu ki istifra ederken öğürme esnasında alttan fış fış idrar kaçıyor. Normal mi sizce. Varmi başına gelen
Mommysangels Minikmercimekk normaldir canım insan kendini kasıyor cünkü ben öksürüp hapşırırken bile kaçırıyorum 🥺
minismom Minikmercimekk normal benim ilk hamileligimdede oluyodu bundada oluyo 😀 bende tuvalette ikisini bir aradan cıkarıyorum normalde kusarken olmuyoda hamileyken kusarken oluyo nedense cozemedim 🤣
Mor-kelebek Minikmercimekk ay bir kere ilk hamilelikte benimde başıma geldi birde ileri haftalardi suyum mu geldi altıma mi yaptım anlayamadık 🤣 eşimde yanımdaydı o an tabi utandım ağladım ama elinde olan bişey değil şimdi bazen aklımıza geliyor gülüyoruz insanlık hali hiç moralini bozma 🌸 o günden sonra hep yine olur diye tuvalete kusuyordum 🤣🤭
Zeynep0742 Minikmercimekk 32.haftadayim ayağa her kalktığımda tuvalete gidesim geliyor😂iyice baskı yapmaya başladı
aysebilge Minikmercimekk maalesef benim de öyleydi ya 13 14 .haftaya kadar kustum çoğunda aynı durum başıma geldi .normaldir bence çok kasilıyor vücut kusarken