Sedos-3 Sezaryen sonrası normal doğum yapan var mı aranızda. 4 bucuk sene olacak diğer doğumla arasında. Çok istiyorum ama yapmalimiyim bileme dim. Her doğum farklı tabi ama tecrübelerinizi paylaşır mısınız:)