Merhaba anneler biz urfada yaşıyoruz da devlete amliyat olmayı düşünüyoruz aranızda devlete amaliyat olan var mı hangi doktor iyi acaba fikir verirmisiniz sezaryan olacağım biraz tereddüt ediyorum korku var pazartesiye allahın izniyle kavuşacağım bebeğime normalde bugun tam 39 oldu randevum pazartesi