Doktor bana da yazdı 60 lı tablet. 12. Haftaya kadar kullan dedi sadece 3 tane içtim sonra annem bende ve kardeşlerimin hamiliğimde kullanmadığını söyledi. Bende kullanmadım bıraktım o yüzden. Şu an 16. Haftadayım gayet sağlıklı diyor doktor şimdilik sıkıntı yok inşallah olmaz. Hap kullanmayı da sevmiyorum açıkçası içerikleri çok temiz gelmiyor bana. Genel olarak hepsinden bahsediyorum. Sadece Prilam içiyorum onu da mecbur. İçmezsem bulantı ve kusmadan kafamı kaldıramıyorum. Keşke onu da bırakabilsem.