Yasemincifci kendin nasıl yapacaksın
Ben 37+5 günlüğüm şimdiye kadar kendim hallettim ama ne ağda nede jilet hiçbirini yapamam
Afedersin ama lavaboda bile zorlanıyorum
Günahtır diye gitmek istemiyordum kuaföre ama galiba bu hafta gideceğim çünkü başka çözüm bulamadım artık