Ozlmdoruk kuaför daha pratik oluyormus ben hiç gitmedim hep kendim yaptım.
Ama hamilelikte ağda çok zor oluyor yani normalde de acı hissediyordum ama birkaç gün önce ağda yaptım acayip acı çektim😏🙄
şimdiden alıştırayım diyorum bende.
Göbeğimden göremeyene kadar kendim yaparım göremeyince kuaföre giderim diyorum