Bugün ben de 22+1 oldum. Perşembe günü detaylıya gideceğiz, istanbulda zeki şahinoğluna randevu aldık. Bebişe araba aldık, oda yapamayacağız ev küçük diye, ikeadan 5 çekmeceli şifonyer aldık o yüzden. Kayınvalidem bir kaç giysi ve bir kaç zıbın aldı. Bişeyler örüyo bide. Ebebekte haftalık ne indirimdeyse ona göre bakıp ihtiyaç olabilecek şeylerden alıyorum ufak ufak pamuk, alt açma örtüsü gibi. Park yatağını da bu aralar almayı düşünüyorum. En azından doğuma kadar taksitlerini bitiririz diye.