Irem5858 Kan değerlerimde bişey çıkmadı kızlar uyuyamıyorum kaşınmaktan napıcam avil merhem birde hametan yazdı acildeki doktor ama ne fayda geçmiyor 29. Haftadayım ağlıycam zorumdan
Gzde_defne Irem5858 aslında antihistaminik ilaçlar var gebelikte kullanılabilen ama kadın doğum doktorunuza danışın önce sonra kullanın.birde aloevera jeller var buzdolabında bekletin soğuk soğuk sürün yangısını da alır
Nealakayahu Irem5858 değerlerine baktırmalısın soğuk su ile duş al rahatlarsın kaşımamaya çalış geçmiş olsun
Pamukyavrum Irem5858 bende de olmuştu malesef hiç bşyin çözümü yok buna Çatlak kaşıntısı o Suyla yıkayın yağ sürün Benimde aynı böyle bacaklarımda olmuştu
Irem5858 Ahsenmira gebelik kolestazına baktı normalmiş değerler gebelikte olur kaşıntı dedi geçmiyor cildiyenim verdiği ilaçları kullanmakmı gerek yoksa kadın doğumamı göstermek gerek
Irem5858 Gzde_defne tamam canım deniyim bi doktorumda izinli cildiyeyede randevu yok napıcam şaştım kaşıntıdan
Irem5858 Nealakayahu bakıldı değerlere temiz çıktı kaşıntıya neden olucak bi değer çıkmadı karaciğerle falan ilgili
Gzde_defne Irem5858 doktorun özeldeyse msj yoluyla ulaşabilirsin de devletteyse başka kadın doğuma git bari gelene kadar.Bazı hastaneler sabah gidildiğinde de randevu veriyor diye biliyorum şansını dene mutlaka
3_bebelianne Irem5858 kurdeşen gibi geldi ilginç farklı birşeyler yedin mi kadın doğuma söyle cildiyeye yönlendirsin geçmiş olsun
Pamukyavrum Irem5858 doğum yapınca geçti maalesef Anlıyorum sizi aynı durumu yaşadım tüm değerlerim temiz hiç bşy yoktu Çatlak kaşıntısıymış işte Bacaklarım boydan boya böyle oldu çatladı Ama iyi bilirim o kaşıntıyı insanın içine vuruyor ağrısı
Nealakayahu Irem5858 bende karaciğerden şüphelenmiştim e temiz çıkması da iyi tabi de neden kaynaklı acaba bilmiyorum
Birhayalimvr Ooo sizin baya kotu olmus alerjiye benziyor gibi duruyor bence hemen cildiyeye gidin ilac verir en azindan
Irem5858 Birhayalimvr balım randevu 15 güne varmış acile gittim oda gebelikte olur dedi değerlerim normal çıkmış ama duramıyorum hematan bide kaşıntı ilacı vermiş ama krndi doktorumda yok avil merhem diye oda int gebeler kullanamaz yazıyor bilemedim napıcam uyuyamıyorum kaşıntıdan
Irem5858 Gzde_defne acil doktoruna gittim kanlarda bişey yok gebelikte olur diyip gönderdi birkaçta merhem ama fayda etmiyor
Birhayalimvr Irem5858 acildekiler anlamamis olabilir canim ha imkanin varsa özele git bence agizdan alerji alaci vermesi lazim
Bd94 Mantar için oceral krem yazmıştı bana cildiyeci kol altım ve genitak böyleydi aynı, hemen geçmişti bence deneyin
Gzde_defne Irem5858 zaten işlerine geldiği gibi herşey gebelikte olur deyip geçiyorlar.Allah yardımcın olsun inşallah şifa bulursun