lizge_2 Benim ilk kızım 39 haftada ortanca 37 küçük 38 doğdular 🩷 4. Bebeğim kaçıncı haftada doğacak acaba🫣
Glsahe lizge_2 39+5 te kızım doğdu 7 yaşında şimdi, 28 haftalık hamileyim oğluma nasip bakalım ne zaman doğacak
2baby1cat lizge_2 kızım 42+2’de doğdu😅😅 şimdi oğlum sezaryen 39. Hafta dolduğunda alalım dedi doltorum.
2-bebegisteyenanne lizge_2 38+1 de kızımı kucağıma almıştım simdi 2. Ye hamileyim merakla bekliyorum 🥰
3_bebelianne lizge_2 İlk 39hafta sonu ikinci 37+5hafta planlı doğumdu üçüncü 37+3oldu şuan 38hafta sonu sezeryan olacağım
2baby1mom__ Oğlum 34+2 de doğdu, şuanda 32+3 deyim merakla bekliyorum inşallah bu abisi gibi sabırsız olmaz😅🤍