biranneadayi1 sancılarım var zaten serkilaj tutuyor çocuk daha fazla durmaz serkilajı alsada hızlı bi doğum olur diye düşünüyoruz bir iki gün falan hastanede yatıp beklerim daha sonra suniye başlarız. Ama oldu ki doğmadı bi hafta durdu onu da riske atamazdık çünkü doktorum 3 hafta yok tatile çıkacak, 3 hafta bekleyecek durumda da değilim. Bebeğin nabzı 200 leri buluyo bazen. Benim tansiyonum hafiften yükselmeye başladı. Son tatile çıkmadan önceki hafta pazartesi yatıcam cumaya kadar bi şekilde doğurtup beni taburcu edecek. Kendi de gönül rahatlığıyla tatile çıkacak. 😁