Ben kasım ayında 9 haftalık hamileydim kalp durduğu için kürtaj oldum şimdi hamile olduğumu tam 4. Haftada öğrendim bekliyorduk zaten test yaptım günüm gelemden öğrendim 4+5 te kan verdim 1717 çıktı şuan tam 5 hafta oldu haftaya mı gitsek doktora tam 6 hafta olduğunda yani 1 hafta beklesem daha mı iyi olur ilkinde 5+5 te kese 6+3 te tekrar gittiğimizde bebeği görmüştük şuan ne yapsam bilemedim heyecanda var tabi nasıl beklicez bilmiyorum