S-nss Ozlmulpk kaç haftalık doğum yaptınız acaba ? İlaç falan kullandınız mı? Birde kaçıncı haftada teşhis konuldu? Bende şuan 26 haftalık gebeyim kaşıntı var. Kan verdim sonuç çıkmasını bekliyorum ama internette okuduğum şeyler korkuttu beni
Ozlmulpk S-nss ben 38+2 de doğum yaptım değerlerim çok yüksek değildi safra asidi testi 40 ve yukarısı tehlikeli aşağısı olursa beklenebiliyor
S-nss Ozlmulpk yaa peki teşhisi ne kaçıncı haftada aldınız acaba. Benim sanki erken başladı korkuyorum da
S-nss Ozlmulpk değeriniz 40 aşağısı olduğu için ilaç içmediniz değil mi? Birde teşhis aldıktan sonra doğuma kadar hep bakıldı mı safra asidi değerlerinize
Ozlmulpk S-nss eğer haftanız daha erkense bakılır her hafta benim teşhis 35 te falan konulmuştu sadece kaşıntı için ilaç kullandım krem
tugced_ Ozlmulpk krem ne kullandiniz bendede gebelik kolestazi var ilac iciyorum ama kasinti gece cok fena