Zeyynepp1 bende öyle hissediyordum şu an antibiyotik içiyorum hafifte olsa idrar yolu enfeksiyonum varmış. geçti sandım ilacı 5. Gün bıraktım tekrar başladı ağrılarım ilaca geri başladım. Acile gidip idrar testi yaptır sonuç 2 saate e nabza düşüyor ordan kendin bile anlayabilirsin. Enfeksiyon ilerleyince daha kötü oluyor maalesef