mucizem__ ada_91 ağır kaldırma ve çok fazla ayakta kalacak kadar iş yapma kendini yorma ama sürekli de yatma eğer ilk gebeliğiniz ise bol bol dinlenin benim 2. Hiç fırsatım yok ☺️ yeme içme konusunda da ekşi ve acı yeme zaten sindirim sıkıntılı olduğu için hazır bir kabız bir ishal olursunuz
Birhayalimvr 3 ay olana kadar dinlenmeye calis evde uzan canim benim zordu agrilarim vardj lekelenmem oldj hep yatarak gecti is filan yapamadim senin tehliken yoksa bile cok yürümemelisin agir kaldirma saglikli guzel beslenmeye basla