Kızlar selam💜 oğlum dün 15.25 te dünyaya geldi Ankara tıp fakültesinde doğum yaptım Sabah 7 de ameliyatım vardı ters geliyordu oğlum İki tane bisküvi yediğim için 6 saat aç bıraktılar benim hatam 😹😹 yaklaşık 1 saat sürdü tam emin değilim Buraya kocaman yazıyorum okuyun BELE YAPILAN ANESTEZİYİ HİSSETMİYORSUNUZ o kadar hafif birşey ki sadece ucu batıyor hepsi değil Sonrası keyifli hissedilmeyen 1 saat😇 İlk 10. Dk falan bebek geldi sonra ameliyat kapatıldı ve bitti 🧿💐 Beni giydirip bebeğimle odaya aldılar Anestezi etkisi geçince 6 saat sonra ilk yürüyüş yapıldı Milletin yazdıklarına aldanmayın travma falan olmadı Evet çok zor çok acılı ama sonuçtw bu bir ameliyat Toplam 5-10 adım kadar atıp döndüm Sonrasında sık sık yürüyüme çalıştım Sütüm malesef yok inşallah çoğalır Şuan çok ağrım sızım var yürümek hala çok zor ama nasip böyleymiş İmkan varsa normal doğurun Ne kadar pozitif olsa da normalden daha zor😹💐