26+2 den selamlaaar yenidogan kiyafetleri gercekten cok az giyiliyor ,benim 3. Gebeligim cocuklara birer tane sectirdim arkadaslarda bi takim yeni aldi, cevremde yenidogan 7-8aylik bebisler vardi onlar cok kiyafet verdi, hepsi tertemiz aslinda ama 32. Haftadan sonra yikarim die dusunuyorum, kendime lohusa pijamasi almam lazim ama son aya dogru kiloma gore alirim diye biraktim onuda :)
Seker yuklemesi istedi doktorum haftaya yaptircam onu