Hilalcosgun96 Merhaba sevgili anneler,anne adayları Eskişehir acıbadem de doğum ücret sürecinde sorun yaşayan oldu mu? Ekstra ücret talep edilmesi gibi ve refakatçi için ücret istenmesi saçmalığı…