Seyda-06 Gebelikte zencefil kaynatıp içmek zararlımı içiliyormu bilen varmı boğazım çok acıyor yutkunamıyorum bile parol aldım bitane anca başıma iyi geldi biraz burun tıkanıklığı tatilde kaptım sanırım ateşim 37.8 falan çıkıyor
Seyda-06 ErsBegAs banada doktor bulantı için çayını içebilirsin demişti ama kaç bardak ne kadar kaynatmam gerek hiç sormadım
Seyda-06 ErsBegAs anladım grip için kullanacağım biraz limon ile kaynatsam sıkıntı olurmu ki limon çocuğu eritir falan diyorlar kafamı yediler doktora da gidemedim haftasonu diye
Seyda-06 ErsBegAs onu düşünüyorum bende hani deseler kan sulandırır falan zarar verir de anlarım ama eritir deyince 🤭🤣