Mucize157 Ben stres yaptığım için bata 3 gün varken bugün regl oldum stres yaparsanız regliniz hem gecikir hem de erken olur
visnelicheescake Mucize157 İnan ki insanın elinden gelen birşey olsa seve seve yapmaz ama istemsizce sanki alttan alttan birşeyler oluyor mesela bundan önce iki ay ovulasyon testi ile denedim umit bağladı bana ama bu ay serbest oldu onda da bir kiprantim oluyor🥹
mrvrm Eğer istiyorsak stres yapmamamız mümkün değil 😂 düşünmemiz bile başlı başına stres. O da mecbur
Mucize157 mrvrm bende istiyorum ama rabbimin vereceği zaman bu zaman değilmiş :) beklemeye devam ama test yapmicam daha bugün beta 1.20 çıktı
mrvrm Mucize157 çok kötü bir psikoloji kaplıyor insanı ya. O kadar belirtiyi yaşa kanda çıkmasın. 0.3 çıkınca ben de inanmamıştım. Nasıl ya hata var dedim. Aile hekimindeki de düşük çıkınca dedim tamam. İnanmak istemiyor insan
Mucize157 mrvrm bide bu ay ilaç kullanımını azalttım her regli döneminde bir sürü ilaç kullandım hele ki geçen ay apranax arveles üst iste bu ay yarım arveles içtim bide parol
Mucize157 visnelicheescake inşallah olur ya böyle nasıl desem olmayınca bi ümitsizlik kaplıyor tamam benim daha ilk çocuk denemem ama olur diye düşünmüştüm hep psikolojimi yüksek tuttum sonuç ortada
visnelicheescake Mucize157 Allah bizlere ne zaman nasip edeceğini biliyor çiçeğim umarım bir gün olsun bizim de bahçenizde çiçekler açar ben ikinci bebek için uğraşıyorum 🥹 iki tane düşüğüm oldu.