Tam tamına iki bıçuk saat süren bir ameliyat dokularım ve kaslarım yüzünden inanılmaz zorlandım bebeğime kavuştum çok şükür her zaman ama ağrılarım yanmalarım o ameliyattaki bastırmalar doktorun son üç yılın en zor doğumu ve en kötü hastası sendin dedi ayaklarım hala şiş ödemlerim duruyor spinal oldum bu dega iğneyi inanılmaz hissettim sırt ağrısı kaburga ağrısı allah doğum yapqcak sizlere kolay hayırlı sağlıklı dopum nasip etsin inşallah bana dua ederseniz çok mutlu olırım hemen toparlanmam lazım iki çocuğuma bakmak için