Annelikyolundabiri Haklısın, sıcaklarda insanın hiçbir şey süresi gelmiyor. 3ünün içinden en çok weledanın çatlak yağını tavsiye ederim. Hem içeriği temiz hem kokusunu seviyorum hem de nemlendirmesini başarılı buluyorum. Vıcık vıcık yağlı bir his de bırakmıyor üstelik. Bir şans verilebilir 🌸