Herkese merhaba 24 günlük bebeğim var ve gün geçtikçe uyanıklık süreleri artmaya uykuları kötüleşmeye başladı
Şimdilerde sadece göğsümde sakinleşiyor ve emerek uyuyabiliyor bu beni çok yordu böyle olunca asla dinlenemiyorum günlerdir perişanım
İlk kez anne oldum başlarda psikolojik olarak daha iyiydim ama kötüleştiğimi hissediyorum
Bebeğimden uzaklaşmaktan çok korkuyorum siz de benzer şeyler yaşadınız mı nolur bana moral verin