Msb03 Kızlar ilk gebeliğim dün acilleştim hem kanda hem idrarda enfeksiyon çıktı. Crp değerim 8.4 böyle bir durumla karşılaşan var mı , bir de şekerim de 135 çıktı
SuEr_Tu1512 Msb03 Şekeri bilmiyorum ama 2 hafta önce kanımda ve idrarımda enfeksiyon çıktı crp 100dü. Doktor fitil ve antibiyotik verdi. 4 günde 33e düşmüştü.
Su123 Msb03 canım benim crp 50 idi doktor anında müdahale edilmesi lazım sonradan antibiyotik kullanmayı önermedi üç gün önce doğum yaptım sezeryan
SuEr_Tu1512 Msb03 Düzeldi çok şükür. Kendin de dikkat etmen gerekiyor. İç çamaşırını sürekli değiştir, temiz bırak, nemli bırakma. Bol su iç. Malesef hamilelikte enfeksiyon genelde her kadının çektiği birşey 🥺