Cicegimmmm Kızlar sabah test yaptım awox negatif simdi eve geldim belki sabahtan bu yana çıkmıstır diye yine negatif 4 gün var , kremsi akıntım var birde ara ara kasıkta kramplar oluyo geç döllenme mi oldu yerlesmemi nedir erken mi yaptım testi 🥹
1202 Cicegimmmm 🤦♀️evet dayanmak cok zor benimde 4u catlama oldu 8 gun gecti pazartesi yapmak istiyorum bende bakalim cikmazsa artik yapmicam regli beklemek en dogrusu aslinda ama iwte insan beklemekte zorlaniyor
Cicegimmmm Yazmelegi_ her sabah yapmayi planliyorum canim gunler hatta dakikalar gecmiyo 😂😂 bu sabah test yapicam diye erken yattim dun sabaha kadsr uyandim her saat basi en son 6 da kalktim test yaptim 😂😂
Cicegimmmm 1202 rabbim seni de sevindirsin beni de insaAllah canim daha hic test yapmadin mi belki erken ciksr senin ki ☺️
1202 Cicegimmmm yok canim yapmadim bu gun catlama uzerinden 8 gun gecti pazartesi yaparim bakalim inwAllah hayirlisi olsun her ikimiz icin🤲