Elwing6 EsZe benim doktorda riskli gebelik uzmami ciddi bir durum olsa direk soylerdi bunu bile hemen soylemesi iyimi oldu bilmiyorum ama detayli haftaya bakacak anladigim kadariyla ilk olunca boyle oluyor herhalde..yasamadan tecrube edemiyor insan
Nurhsyn Elwing6 benimde 1.8 di normal demisti doktorum kan degerleride iyi demisti içini ferah tut hiç bisey yoktur genetikte olabilir bende çok endişenlenmistim
Elwing6 Nurhsyn kacinci haftada ama canim? Benim 10 hafta olmasi beni üzen..12 13lerde olsam tamam diyecegim .artan bir sey degildir umarim
Nurhsyn Elwing6 benimde 11 haftaydı canım 2. 5 üsttü risk oda tam kesin değil bu testler varsayım o yüzden içini ferah tutup hamileliğin tadını çıkar
Gkayra Elwing6 benimki de 1.9cikmisti normal dedi doktor bı sorun yok dedi. 2.5ustu olunca bildiğim kadarıyla risk değerlendirmesi yapıyoruz dedi. Bence normal sıkıntı yapmayın doktor da bişey demediyse sıkıntı yok demektir...sağlıkla alın kucağınıza ...
Elwing6 EsZe kadindogumcu ama riski gebelik uzmani ayni zamanda yani ona gidiyorum..umarim..cok sagolun siz de
zbzbzbzb Elwing6 canım senin degerler normal üstelik küçücük hata bile yüksek ölcüm yaparmış takma kafanı ayrıca zaten erken ölçüm yaptırmışın
zbzbzbzb 3.5 üzerinde risk görürler farzedrlim 3.7 ćıktı bu sadece ihtimal burun kemigine bakarlar kan degerlerine bakarlar yani kesin hasta denilemez