Arkadaşlar ben evde test yaptım gebeyim fakat Ekim ayında 8 haftalık kalp durması sonucu bebeğimi kaybedip kürtaj oldum 7 aydır uğraşıyorduk bu ay çok şükür pozitif ama ben bebeğimi unutamadım doktora gitmeye korkuyorum her tuvalette kan gelecek diye ödüm kopuyor kaybettiğim bebeğimin kalp atışları hala kulağımda bununda kalp atışlarını duyarsam ve bişey olursa diye ödüm patlıyor biliyorum herşey benim elimde ama aşamıyorum stresten iştahım kesildi stres daha zararlı biliyorum stres yaptıkça korkuyorum korktukça stres yapıyorum kısır döngüye girdim yani pozitif hikaye yok mu beni umuda bağlaya bilecek