Morlkalemm Bir kaç gün arayla idrarımı bitirdikten sonra damla şeklinde açık renkli adet başlangıcı gibi kanamam oldu bir kaç kez tekrarladı progestan magnezyum kullanıyorum korkuyorum başına gelen oldumu
Dry94_ Morlkalemm bence açık renkli kanama iyi değil acil e gitmeninizi öneririm yada kadın doğum hastanesi varsa oraya gidin ihmal etmeyin
Morlkalemm Dry94_ [silindi] Doktora gittim küçük bir kanama olduğunu söyledi ilaçlarımı verdi ama çok endişeliyim her şey yolunda mı acaba diye
Morlkalemm Dry94_ çok teşekkür ederim gittim aslın da ama hani başına gelen bar mı diye burdan da sormak istedim çok korkuyorum bir sıkıntı mı var diye
Morlkalemm Kev kanama gördüğü için verdi her kana bir düşük riski dedi ilaçları kullanıyorum 6 gündür ama bugün başıma yine aynı şekilde geldi çok korkuyorum bir sorun mu var diye