Kızlar 13+5 ken doktor cinsiyeti kız olabilir demişti bende sizin dedikleriniz çıkıyor hocam oğlumada olabilir demiştiniz oğlum oldu çok şükür dedim hocam da benim dediklerim çıkıyor dedi güldü devlet hastanesi olduğu için mi kesin söylemedi ya da emin olamadığından mı sizce???