Gizemce1- Sperm sayısı ve kalitesi için keçiboynuzu alacaktım fakat bu mevsimde yokmuş Eylül ayında olmaya başlar dedi aktar , keçiboynuzu özü aldım. Yararı olur mu yine de? Kullanan tecrübesi bilgisi olanlar yazabilir mi
neanladinyurdagul Gizemce1- eşim kullanmıştı ama hiç örnek vermedi oyüzden iyi geldi gelmedi diyemem ama 4 kez hamile kaldım şimdiye kadar 😅
Elfozr_0 Gizemce1- ben normalfe kullanmıyordum 9 ay önce düşük yaptım ve hala hamile kalamıyordum bı arkadaş tavsiyesi üzerine bu ay başladım ben ve eşim sabah akşam 1 kaşık ve şuan hamileyim bence yap keçi boynuzu pekmezi kullandım ben düzenli kullan inşallah sende faydasını görürsün erkekte çok etkili çünkü
3_bebelianne Gizemce1- ben böyle doğal aktar da satılan şeylere karşı ilgiliyim severim doğal ürünleri kullansın etki eder günde iki kez tüketebilir doğalmış sende tüket istersen faydası var zararı yok keçiboynuzunun
Gizemce1- 3_bebelianne aktardaki beyefendi de doğal bu hepsini bir oturuş da içsen yine bir şey olmaz dedi😅 sabah akşam ikişer kaşık alabilirsiniz dedi
Elfozr_0 Gizemce1- eşimin sperm hareketliliği biraz düşükmüş bende bı sorun yoktu pekmezi ilk kullandigim ay hamile kaldım inşallah size de şifa olur
Gizemce1- Elfozr_0 amin inşallah🙏🏻 peki bir şey daha sormak istiyorum ne kadar süre olmadı sonra bunu kullandınız
Elfozr_0 Gizemce1- 7-8 ay olmadı korunmasız ilişkiye rağmen hamile kalamıyordum bı arkadaş tavsiyesi üzerine kullandım 4-5 gün içtim düzenli kullanmadım ama kullandığım ay hamile kaldım sana hayırlı haber almak nasip olur inşallah 🙏
aysezgi Bu tarz ürünleri aktarlardan değil de organik sertifikalı üretim yapan markalardan almanız daha sağlıklı olur. Her şeyin fazladı zarar. Aşırı tüketimi alerjik reaksiyona sebep olabilir. 2 yemek kaşığı yeterli.